GDAY'

Okej........har tröttnat på att blogga. Känner att livet går före och det känns som ja bara slösar bort min tid med att blogga. Ska tänka på det ett tag och så får ja se hur det blir. Gårkvällen var grym. Ullared - förfest at cassandras - bliss - port du soleil - partybuss med gstar gänget - free food - goodiebags - Peacock - parkland - bussen hem. Gillas. Idag fyller min fina storasyster år!!!! blir till att fira henne, ska först till göteborg och plantera lite blommor i min farmor gravmed min far och farfar:) sen ikväll blir det vin i solen med mina fina vänner<3


Kommentarer
Postat av: jessica

Tack så mycket:D

men hallå, hur har du haft det på andra sidan jorden? kraaam

2011-06-05 @ 23:17:41
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0